HELGEN I BILDER

Efter jobbet i fredags bjöds det på grillat
hemma hos Elin o Fredrik. Grillad entrecote med potatis,
en himelskgod fetaostkräm o en efterrätt som var super:

Klockan 06:45 ringde klockan för att vi skulle hinna med
allt som vi planerat. Vi började med en powerwalk som övergick till
en lyxfrulle i solen med nybakat bröd o jordgubbar:

Sedan blev det jäsning i divanen:

På med "baseball-kepan" o iväg till brännbollen med magen:


Nästa år är jag med o spöar skiten ur grabbarna ;)


Roséchampagne till Tobbe o jordgubbar till mig:

3 liter av dessa gubbar har slinkit ner i min mage dena helg:

Världens sötaste o vildaste Amstaff hittade jag:

Kubb på pappas 65-års kalas. Tjejerna vann!!!
Här e förlorarna:

Tävling! Vem tar första doppet?

Min karl så klart! ;)

Jag själv skyllde på att det var för kallt för att bada
för en gravid kvinna. Ha ha ha!
Sedan blev det lite mys på verandan till solnedgången:


En bild säger mer än ord:
Så här bra var denna helg :)


Tjollahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0