LEDIG MÅNDAG

gick i pysslandets tecken.
Vi tvättade fönstrerna så vi äntligen kunde se ut
igen ;), städade lyan,

satte ihop spjälsängen o byrån till Alexis o
fixade nya "myslampan" till sovrummet :)
Sängen går självklart i rosa o vitt till våran brutta ;)

Byrån e nästan redan full med alla kläder, skor,
lakan, filtar, gosedjur m.m.

Mysigt blev det i sängkammaren:


Sedan kom det en leverans med mitt impulsköp
från förra veckan :) "Råkade" klickade hem denna möbelgrupp
på nätet som jag latade i efter träningen i kvällssolen:

Här kommer det att tillbringas många kvällar i sommar!
Måste bara fixa något "segeltak" o lyktor så att det
blir lite mysigare.

Därefter stupade jag i soffan o tog en behövlig
powernap innan benpasset på gymet.
Det blev benspark o legcurl som vanligt men
även knäböj som var evigheter sedan. Fick köra med
lätta vikter dock pga av att bäckenet är ostabilt.
Men med endast 45 kg så kändes det i
röva iallafall kan jag lova. Ett tecken på att jag INTE är
på samma nivå som tidigare! Ha ha ha!
Men träningen gick kanon vilket kändes som den
perfekta avslutningen på måndagen :)

Ha en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej Nina! Vad fin du är i magen!! :) När är det sagt att lill tjejen ska "titta ut"? Ha det bra och lycka till!

Kram Emilie

2011-05-17 @ 10:04:13
Postat av: Nina

Tack snälla Emelie :) Lill-bruttan ska titta ut vid midsommar men räknar med efter då 70% går över tiden med första bebben. Så jag kommer hoppa grodorna som attans runt midsommarstången ;) Ha det toppen!

2011-05-17 @ 21:38:05
Postat av: Misen

Så himla mysigt och puttinuttigt eran tjej får när hon kommer:) Nu är det inte långt kvar, men det känns som evigheter när man längtar och har en mage som man är ganska trött på. Du är jättefin Nina! Puss och kram

2011-05-18 @ 12:27:27
Postat av: Martina

åååh, nu kan jag inte hålla mig längre, måste skriva ett par rader! :) Har "smygläst" din blogg i nån månad nu efter att jag ramlade in på den av en ren slump. Vad FIN du är med stooora magen!

Så vad är jag för en pajas då?

Förmodligen så minns du mig inte alls, men vi har träffats en gång för ett par år sedan när jag väldigt kort dejtade en grabb i norrköping vid namn Jimmy. Jag hängde med på en fest för er gemensamma vän Camilla (tror jag?)

Jaja, det spelar ju egentligen mindre roll i sammanhanget huruvida du vet vem jag är eller ej, jag ville bara önska dig och ER lycka till med lillan!

Kram / Martina, oxå träningstokig småbarnsmorsa :D

2011-05-18 @ 17:57:58
URL: http://fitnessguru.se/martina
Postat av: Linnea

ÅHHHHH SÅÅÅ FIIIIINT!!!! Fina sängen, myyyyys <3 <3 snygga utemöblerna! nu vill ja komma hem till er snart för att se allt in action!!! KRAM!!!!

2011-05-18 @ 22:33:58
Postat av: Nina

Misen: ja, det e en jäka lååååång väntan. Men snart kommer hon!!!! Det mesta är fixat o donat här hemma så nu väntas bara STOR-bak till alla som ska komma o fika :) Kram på dig

Linnea: klart ni ska komma förbi :) Kram

2011-05-20 @ 14:01:25
Postat av: Nina

Martina: Tack ska du ha :)Vad kul att du har hittat hit då :)Jag vet inte om jag kommer ihåg dig....E ju så dålig på namn så om jag skulle se dig live skulle jag nog komma på´t! Men FASIKEN vilken bra form du e då! Riktigt imponerad! Jag hoppas att jag oxå kommer att komma iform efter att lill-bruttan tittat ut. Ha det såååå jätte bra o kul att du skrev en rad. Kram

2011-05-20 @ 14:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0