Många rumpor

var i gungning igår på dansgolvet

Men inte min! Satt med mina alkoholfria drinkar
o tittade på alla bruttor som skakade loss.

Satt o gungade till musiken i soffan o var jäkligt sugen att
gå upp på dansgolvet o visa hur en STOR rund
mage o rumpa kan skaka loss! Men det blev endast
gungning i soffan för min del. Hade jag haft någon
tjejkompis med mig hade jag släppt loss på
dansgolvet. Men nu kändes det bara stelt med okända
bruttor, spiknykter o störst av alla där inne o med ett
" 2 manna tält" till klänning. Ha ha ha!

Men det var jäkligt kul att komma ut på nattklubben o digga
till musiken o träffa massa roliga partyprissar!
Så det kan någon mera gång innan "lillan" kommer :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: mamma

å vilken snygg dotter jag har är så stollt dom säger att man är vacker när man är gravid på dig stämmer det du är mycket snyggare nu

2011-05-02 @ 20:13:39
Postat av: Nina

Tack snälla mamma! Jag har ju ärvt skönheten från dig ;) Kram

2011-05-02 @ 22:20:19
Postat av: anni

vad roligt att du går ut och roar dig när du har gått in i 8 månaden det är starkt gjort. man behöver inte gå till kyrkan på söndagarna när man år gravid man ska släppa loss så länge man orkar

2011-05-03 @ 14:13:18
Postat av: Nina

Anni: Ja du har helt rätt! Inte tänker jag stanna hemma o ha tråkigt i 9 månader bara för att jag har "en bulle i ugnen" :)Så länge allt känns bra är det bara att göra allt man vill. Hej hopp

2011-05-03 @ 20:31:02
Postat av: MrSecret

Du är stans hetast tjej, alla kategorier Nina.

Så uppfriskande att se att du håller dig fräsch snygg och sexig även under graviditeten.

Stora plus för dina snygga sexiga naglar....I likes!



Kram

2011-05-04 @ 14:02:34
Postat av: Nina

Mr secret: hoppla vilken komplimang! ;) TACK snälla du, det värmer ska du veta ;)Ja man får försöka med alla medel o knep nu när man växer o växer. Tänker inte gå runt i mysbyxor o joggingskor i 9 månader. På med klackar o klänning så gott det går ;) Ha det bra! Ciao

2011-05-05 @ 17:12:15
Postat av: MrSecret

You are so welcome. Keep up the good work!



Kram på dig snygging

2011-05-06 @ 12:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0