NÄR SUGET KOMMER

kan jag verkligen rekomendera att
äta en bar istället för en kaka eller godis.
En bar innehåller ju bla mindre socker o mer protein men
smakar ju som godis o ger inte dåligt samvete mitt i veckan :)
Denna bar innehåller hela 50 gr protein:

Köp hem en låda o ha hemma i skafferiet så
det finns när suget kommer. Annars blir det lätt att
det slinker ner en kaka/godis om det finns hemma istället.
Perfekt även att ha i handsväskan då man e på stan
eller någon annanstans o vill fylla på med energi o protein!
Probar 50:
Innehåller hela 50g högkvalitativt protein i en välsmakande soft 100g
bar med en protein mix bestående av kalciumkasseinate,
mjölkproteinisolat, mjölkproteinkoncentrat samt vassleprotein!
Passar utmärkt som mellanmål, extra proteintillskott eller efter träning.
Finns även som minibar 50g för den som inte vill ha en så stor.
För mig passar den lilla alldeles utmärkt för att mätta mitt behov o
för att få i mig extra protein!
Finnns i smakerna: choklad, jordnöt, kokos och skogsbär.
Jag gillar kokosbaren, perfekt nu till sommaren!
MMMmmm...

YOU MUST TRY IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0