NU HAR JAG OCH MAGEN

varit på och pumpat armarna!

Ja, nu jäklar har jag 6 kg framåtvikt så
bli inte förvånade om jag välter framåt!
Energin strålar med sin frånvaro så styrkepassen
blir ju inga 10-poänare direkt. Men jag är glad att
jag iallafall tar mig till gymet o kör även fast
jag är skittrött o motivationen är noll.
Det är bara att ge sig fasiken på att man ska klara
det så gör man det oftast oxå. Envis som jag är :)
Blev iallafall glad när jag fick se mina konturer
på armarna så jag skrek åt älsklingen att ta en bild:

Imorgon väntar en powerwalk innan jobbet o sedan
ska axlarna få sig en omgång.
Sov gott!




Kommentarer
Postat av: Erica

Jag säger der igen, fan så snygg du är! Tack för hjälpen med byxorna igår! Det blev så himla bra! Kram kram

2011-05-06 @ 10:36:23
URL: http://middagsskafferiet.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack snälla bruttan! Du var skit snygg i brallorna! Ge mig dina ben tack!!! Hoppas du drack o dansade för mig me ;)kram på dig

2011-05-06 @ 16:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0