PÅ GYMET

och är alldeles ensam en solig fredagkväll.
Konstgt....

Nääääääääääää, det e inte så konstigt för nu har
uteserveringarna öppnat o alkoholen flödar!
Visst kan jag sakna att ta ett glas rosé i solen o tjattra
med alla glada människor. Men det får vänta. För först
kommer just nu "bebben" o sen träningen på min
prioritetslista :)
So this is big NO NO:


Det var axlarna som skulle krossas denna gång.
Det blev axelpress med stång 7 set
och axellyft åt sidan 7 set:

Sedan satt jag bänkad framför tv:n och
följde dom svettiga grabbarna i tre kronor.
Hockey e ju min favoritsport att titta på så
just nu njuter jag av att det är hockey VM :)

Tjollahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0