"NYTTIG" SMÖRGÅS!

Efter träningen gjorde jag räksmörgåsar till kvällsmat.
O det går faktiskt att göra dom goda o nyttiga.
Detta använde jag:


Bröd 1 stor
Milko mjukost 4%
Salladsblad
1 Ägg + 2 vitor, skivade
100 gram Räkor, skalade
Gräslök, hackad



Som ni ser blir det även gott utan fet majonäs, smör o massor med äggula!
Brödet fick bli de snabba kolhydraterna efter träningen o protein
fick jag från äggen o räkorna.
Perfekt!
Skulle det inte vara direkt efter träningen skulle jag valt ett mörkt full-
kornsbröd. Och visst ska inte sista målet innehålla kolhydrater, men
det var efter sen kvällsträning så det e ok.
Natt natt!

Kommentarer
Postat av: Maria J

Heellooo, gumman!

Har en liten fråga: När du kolhydratfyllde vad åt du då??



Kraaaam

2010-07-20 @ 06:29:18
Postat av: Maria J

Hej igen, gumman!

Om du har svarat på min fråga får jag tyvärr inte fram det.=( Skicka svaret som meddelande på FB istället så kan jag läsa det där.

Hoppas du mår bra, gumz.



Kram kram

2010-07-21 @ 06:40:28
Postat av: Nina

Hello! Jag åt 2000 kcal totalt vid laddning varav 300 gram var från kolhydrater = 1200 kcal. Tex pasta, potatis, ris o bröd. Se inläggen under juni där står allt om laddning o tömmning. För att laddningen ska fungera måsta man vara ordentligt deffad o tömmd på kolhydrter innan! Annars binder det bara vätska. Ciao

2010-07-21 @ 12:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0