PACKAR RESVÄSKAN

Nej jag ska inte resa bort utan jag packar
förlossningsväskan. Nu e det ju bara ca 1 månad
kvar tills storken kommer så det e väl dax:


Något som självklart ska med i väskan är dessa:

Man får ju inte äta fast föda då man ska ligga o
klämma ut tösen så då e dessa perfekta!
Riktigt goda drycker med både kolhydrater o protein för
att fylla på med energi.
Passar utmärkt även för dig som inte ska krysta ;)
Bra som mellanmål om du behöver fylla på med kalorier
inför träningen.
Vill du inte fylla på med så mycket energi så kan du
dricka en halv och ta resten efter din träning.
Tips! Smidig att ha med om du ska cykla eller
springa lååååånga distanser.
Hela 50 gram protein finns i dessa drycker!
Finns i smakerna: Vanilj, Choklad, Jordgubb, Banan.
Vanilj är min favotit som smakar som vaniljmilkshake.
MMMmmm...
Try it!
Finns hos:

Kommentarer
Postat av: Julia

Älskar din blogg... Vilket datum har du bf?????

Lycka till med allt önskar Julia, med bebis i magen :-)

2011-05-29 @ 17:48:49
Postat av: Nina

Tack snälla tjejen! :) Bruttan ska komma ut kring midsommar så vi får se om jag får hoppa grodorna på bb ;)Lycka till själv! När ska din lilla krabat komma ut till världen då? Ha det toppen! Kram

2011-05-30 @ 13:20:16
URL: http://ninatraining.blogg.se/
Postat av: Julia

Min bebis är beräknad till sista juni så jag hinner nog grodorna runt stången :-) lycka till med allt :-)

2011-05-30 @ 20:54:35
Postat av: Erica

Glöm inte ett par rullar LAMBI toapapper!!! För jag lovar att det är inte ett dugg skönt med landstingets sandpapper i muttan efteråt;-) Du kommer tacka mig sen hahaaa:-) Kramis

2011-05-30 @ 22:59:02
URL: http://middagsskafferiet.blogg.se/
Postat av: Nina

Erika: HA HA HA! Bästa tipset jag fått!!!:) Ska absolut ta med mig en rulle. Vet hur sjukhusets papper är o det vill jag INTE ha efter förlossningen. TACK! Kram på dig!

2011-06-02 @ 09:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0