Äntligen måndag!

Många tycker jag är knäpp som varje vecka längtar till just denna dag. Men det är ju för att jag alltid är ledig då!
Så idag har jag tagit sovmorgon, styrketränat 2 pass, masserat Millan, powerwalkat med Elin o städat.
Solen har lyst hela dagen o det har varit sååå härligt!

Dagens pass nr 1 (för.m.) rygg o baksida axlar:

Latsdrag stång:
platta 7 - 3 set

Chins
3 set

Latsdrag roddhantag:
50 kg - 2 set
45 kg - 2 set

Seated row:
platta 12- 2 set
platta 13 - 1 set

Pecdec:
platta 8 - 1 set
platta 7 - 3 set

Cabelcross stående baksida axlar:
platta 6 - 3 set       TPB

Baksida axlar stående lutande bänk:
7 kg - 2 set           TPB

Ett skapligt pass med lagom energi i kroppen!


bild från mars:


På eftermiddagen blev det Powerwalk 1 timme o 30 min.
Jag mötte upp Elin som nu bor i L.A men som var här på besök.
Vi gick med snabbt tempo o tjattrade i solen o vipps så hade det gått
hela 1 1/2 timme!
Sedan var det dax att stänga in sig på gymmet igen för att krossa magen.

Pass 2 (kväll) mage:

mage sittande med rep:
platta 5 - 3 set
platta 4 - 6 set

Situps på pilatesboll:
3 set



Igår blev det ett benpass utan pressar då "röva" fortfarande värkte :)
Så det blev:

Sittande leg curl:
platta 9 - 5 set
platta 10 - 1 set

Benspark:
platta 7 - 5 set     TPB
platta 6 - 2 set


Sedan var vi på grill-kallas för att fira brorsan som fyllt år.
När vi skulle åka hem bestämde jag mig för att skippa bilen o joggade hem istället!

30 min jogging blev det på kvällskvisten.


Nu väntas hemma-cardio = damning o dammsugning!
Det bränner ju oxå kalorier....det e ju så man får tänka så det tråkiga blir roligt! :)



Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0