ÄTARDAG!!!

Nu har jag ätit en jäkla massa som jag inte "får" äta mitt i veckorna.
Bilder säger mer än 1000 ord:

Tekakor


Bars


Phadthat


En nöjd Nina


Vedugnsbakad pizza o snaks


Snacka om att jag låg o jäste i soffan på kvällen efter detta intag!
Har inte ätit pizza på tyå 1 år. Brukar bli ca 1 gång per år i snitt.
Jag är mer ett fan av en safftig köttbit med något gott till.

Efter att ha varit i Proteinbutiken hela dagen väntade filmkväll tillsammans med Linnea o Markus. Alltid lika mycket skratt o trams när Linnea är med. Hon e en brutta med "ADHD", ful i munnen o yr som en...
gummiboll eller nåt!
Ha ha! Hon e lik mig fast 10.000gr värre...men på ett bra sätt alltså ;)

Nu väntas ett benpass igen. Har fortfarande träningsvärk i "röva" så det blir nog inga pressar idag.

Sedan ska vi GRILLA IGEN med min familj!!!
Min bror har fyllt år så det ska firas!

Ha en bra dag!

Ciao



Kommentarer
Postat av: Nora

va gottt!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-19 @ 20:06:45
URL: http://blacknblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0