"Bomberna" har pumpats!




Nu börjar jag få lite tydligare konturer på bringan!
Och trots rekord låg vikt idag så gick passet bra.
Jag levde väl på adrenalinet sedan jag såg siffrorna på vågen i morse.
Ha ha!
Har faktiskt inte tappat något speciellt i muskelstyrka sedan
min deff startade.
Slår till o med PB med jämna mellanrum. Kanske inte lika ofta som förrut
men dom "ploppar" upp då o då.
Idag hade jag bara 30 min på mig att träna då gymmet stänger tidigare.
Men jag hann precis med det jag skulle innan ljuset släcktes mitt i
sista settet:)

Dagens pass:

Bänk:
50 kg - 4 set
55 kg - 4 set      TPB!

Sittande bröstpress:
45 kg - 2 set

Körde 4 set bänk med mera än vad jag väger!!!
Fasiken vad jag har blivit viktkåt då! Ha ha!
Ska alltid försöka bräcka olika viktrekord o jämför ofta med andra,
vilket inte alltid e så bra.
Visst e det bra att ha någon att tävla mot för att
sätta lite press på sig själv.
Men ibland blir det lite FÖR ostrikt bara för att jag så gärna VILL lyfta med tyngre o större vikter.
O så har jag en förmåga att sätta FÖR höga krav på mig själv.
Kan ju inte "tävla" med samma vikter som de största grabbarna på gymet lyfter med....
Detta inser jag när min "PT" (Tobbe) skriker åt mig över hela gymet:
- Du ska träna biceps o INTE rygg älskling!!!...
Hi hi hi!

Efter träningen blev det 1 timmes powerwalk.
Bjuder på en bild från min kvällspromenad:



Imorgon är det VILODAG!!!
Äntligen!
Har träningsvärk i hela kroppen o behöver verkligen fylla på mina glykogenlager.
Orkar jag ska jag baka bröd innan jobbet till frulle.
Men jag låter det vara osagt då jag har en tendens att vara lite för positiv på kvällskvisten. När väl klockan ringer i morgon bitti o jag endast sovit 6 tim så finns faktisk risken att jag väljer min havregynsgröt i miccron för att sova 1 1/2 tim längre.
Men vi får väl se...


Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

FY F...N NINA VAD SNYGG DU ÄR! vilken rygg!!! Blir nästan tårögd! KRAM MIN SUPERSTAR <3

2010-04-21 @ 21:29:15
Postat av: Nina

Linnea: Tack snälla du! :)

Jag blir tårögd när jag ser din jäkla ådror på armarna o dina fasta o hårda ben!!! Grrrr...vill oxå ha!

Kram på dig

2010-04-22 @ 12:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0