GLAD VALBORG!



God morgon!
Har precis hoppat av min trampmaskin o äter nu min havregrynsgröt.
Det e konstigt att man inte tröttnar på denna frukost efter att ha ätit den 6 dagar i veckan sedan oktober!
Det e klart, ibland "crayzar" jag till det med kardemumma eller papparkakskrydda istället för kanel...HA HA HA!

Igår efter styrketräningen stod jag på "trampen" framför tv:n medans grabbarna o Millan satt i köket o åt räkrulle.



Jag var inte ett dugg avis....
NU LJUGER JAG! :)
Det såg helt otroligt gott ut!
Tänkte hela tiden: snart e det lördag, snart e det lördag...
medans jag trampade som en idiot!


Denna vecka har kroppen varit trött så jag har kört "lätt" på gymmet.
Och med "lätt" menar jag att jag sänkt vikterna o kört mera repetioner, ca 10-15 st.
Men jag har tagit i o slitit lika mycket för det!

Upp som en sol o ner som en pannkaka blev det i tisdags.
Efter att ha sovit endast några få timmar på natten gick jag upp för att ställa mig på trampmaskinen.
2 sek senare fick jag näsblod. I med papper i näsan o upp ändå.
Jag var sååå "hott"! Bjuder på en bild:


Sedan åkte jag till jobbet o det blev en katastrof!
Jag var så trött att jag mådde illa. Så jag stod inte ut till slut o gick hem 3 tim tidigare o kröp ner i sängen o sov, sov o sov...

Jag känner min kropp väl o kände att nu e det dax att ta en "lättare" vecka på gymmet o inte köra stenhård cardio.
Det är jätte viktigt att lyssna på sin kropp så man inte blir övertränad.
En bra balans mellan träning o återhämtning är ett måste för att inte stressa kroppen! Det är en smal balansgång o både elit o nybörjare kan drabbas.
I mitt fall var det sömnen som jag ännu en gång hade slarvat med i några dagar o det straffar sig tyvärr.

Så ikväll hoppar jag träningen o åker till mina svärföräldrar för att fira Valborg med grillat!!!

Ha en super bra Valborg!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0