Hur går träningen då?

Jo den går faktiskt bra. Har väl ätit lite för mycket denna vecka så vikten har stått stilla.
Men jag ligger ju bra till tidsmässigt så det e ju ingen fara. Har ju 1 1/2 månad på mig att gå ner 1-2 kg tills jag når min målvikt. Det e nog det som ligger o lurar undermedvetet vilket gör att jag inte
har så stor press på mig själv.

När vikten har stått stilla på vågen så har ju vikterna på gymmet gått upp iallafall! :)
I förrgår blev det ett mördar pass på gymmet. Fick köra både biceps o ben då onsdagens träning uteblev.

Det blev TPB i hantelcurl = 16 kg - 16 st
o även TPB i pusch ups med stång = platta 9 - 5 st

Sammanlagt blev det 4 set hantelcurl o 5 set pusch ups.

Sedan kom min PT (Tobbe) o pressade skiten ur mina ben.
Äntligen fick jag köra ett pass med hjälp o pusch så jag kunde pressa mig till max!
Jag körde 10 set knäböj totalt.

Det blev PB på 85 kg - 6 st x 3 set



Fy f**n vad jag mådde dåligt!
Var typ röd/blå i ansiktet, svart maskara hade kladdats ut o jag mådde sååå illa!
Tobbe stod o skek: Nu kör du en till!!! Mer!!! Kom igen då!!!
O jag hade bara lust att göra så här just då:



När passet var klart vinglade jag svimmfärdig o illamående bort till omkädningsrummet o halvlåg ner när jag drack min gainer.
Efteråt är jag sååå tacksam för att Tobbe tog sig tid o puschade mig genom passet!
Men man mår ju liksom både så jäkla bra o dåligt på samma gång när man pressat sig i ett hårt benpass!

Först går man till gymmet med världens ångest av att man vet hur fruktansvärt jobbigt det kommer bli.
Sen kör man så att man mår illa o nästan spyr.
Efter det viker sig benen av utmattning.
Dagen efter vaknar man med världens träningsvärk.
Sedan vet man att värken bara kommer bli värre o värre...
Man kan knappt gå i trappor eller sätta sig på toan för att man har så ont.
Och råkar någon peta dig på benen så skriker man rätt ut o "smockan" hänger i luften...

Men ändå ÄLSKAR jag att köra ben!!!

Visst e jag konstig?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0