Träningen inställd! :(

Vaknade i morse med huvudvärk o var jätte trött.
Jag svepta 2 koppar kaffe i hopp om att jag skulle piggna till innan jobbet.
Men jag fick kämpa mig genom passet o frös så mkt att jag tog på mig vinter koftan!


Jag försökte tänka positivt o drack min pre-worker 30 min innan
jag slutade o började ladda mentalt för ett benpass....
Men jag fick ge upp o ta bussen hem istället.

Hoppas verkligen att jag inte blir sjuk nu.
Peppar peppar ta i trä, så är jag väldigt sällan sjuk.
Jag har i snitt 1 sjukfrånvarodag per år!



Nu ska jag dricka min 4:e kopp kaffe för idag o svälja några
antioxidanttabletter för att piggna till lite.
Ska iväg o fira mamma som fyller år idag.
Hurra hurra!

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Nora

Pulla!!! Krya krya krya!!

2010-04-12 @ 09:31:05
URL: http://blacknblack.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack Pulla!

Mår bättre idag! :)

2010-04-12 @ 10:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0