Kvälls-jogging!

Då har man pricis kommit hem från en kvälls joggingtur på hela 40 min!!!

Blev ju rasande i morse då vågen visade + 5 hektor. Ja ja vet att 200gr grillat kött var lite väl mycket innan läggdax o att baguetten dragit åt sig vätska i kroppen.

Men man blir ju så förbannad när kroppen "straffar" en så fort man äter lite för mycket.
Så därför blev det både morgon-cardio i 30 min + kvälls-cardio i 40 min o ett styrkepass.

 

Stretching ;)


Men med motgångar på vågen så var iallafall torsdagens styrkepass på topp!
Dips rekord igen på 23 st!!!


Jiiippiii!!!

Torsdagens pass:

Dips:
kroppsvikt - 23 st

+ 10 kg - 1 set

+ 15 kg - 2 set

Pushdowns med stång:
platta 8 - 1 set

platta 9 - 2 set

Pusch downs enhands:
platta 1 - 3 set

 

Axellyft åt sidan:
10 kg - 9 set

Dipsmaskin:
1 set

+ 15 min cardio på trampmaskin

 

Idag blev det som vanligt ett snabb-pass då jag bara hade 30 min på mig innan gymet stängde. Men jag hann ialafall med 8 set bröst.

Fredagens pass:

Bänk:

50 kg - 7 set

55 kg - 1 set

 

Grrrr!!!!.... Klarade ca 1 rep mindre i alla set än förra gången!

Blev ju skit sur. Trodde attt jag skulle slå PB eftersom jag åt mer kolhydrater igår än jag brukar. Men kroppen sket nog i det o valde att reta mig istället...

 

Imorgon har jag min ätardag o har redan laddat frysen med tekakor till frulle!
Vi är helt galna i vitt bröd här hemma. Men först ska den hedliga havregrynsgröten ner i magen o en prottedrink.
Kommer även att äta min Phadthai som e standard på lördagar ;)
Eftersom jag är i Proteinbutiken i Lin.k med Tobbe hela dagen i morgon så blir det en rykande färsk Phadthai istället för hemleverans.

 

Efter lördagen ska trenden brytas o vågen ska gå neråt!!!

 

 

NU KÖÖÖÖR VI!!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Min fina Nina!! Jag hoppas vi ses snart. Kommer upp till Norrpan i augusti. Hur jobbar du då????

Puss o kram Snuten från Skåne

2010-04-24 @ 23:24:00
Postat av: Sandra

Förresten, kolla min premiär i "tidningen" i nya uniformen då!!! Moahaha!!! http://www.sydsvenskan.se/omkretsen/svedala/article687344/Bil-voltat-pa-E65.html

2010-04-24 @ 23:25:03
Postat av: Nina

Hej Sandra!

Fasiken vad snygg du e i uniform! Blir ju sååå avis bara!!!

Jag jobbar hela aug, men jag ska titta när jag har mina lediga dagar. Kul att du kommer "ner" hit! ;)

Kram

2010-04-27 @ 07:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0