Kaos!

Herre gud vilket kaos det var i förrgår!
Jag jobbade ju på det nya köpcentrumet som hade premiär-öppning.
DAME IT!!!
Har nog inte sett så många hysteriska människor i hela mitt liv i ett centra!

Ungefär så här såg det ut fast innomhus:


Men det var SKIT KUL att jobba med hela gänget på MQ!

När jag kom hem så skulle jag ju köra lite kvälls-cardio.
Men efter att ha stått o gått i mer än 12 tim så fanns det inga krafter kvar.
Jag fick se min arbetsdag som ett träningspass ;)

Igår körde jag bröst på gymet o det blev 13 set totalt.
Ingen fri bänkpress denna gång utan lutande
press i maskin, stående i cabelcrossen o sittande bröstpress. 
Var skit trött i huvudet o gick o gäspade hela tiden men hade bra med energi i muskelaturen.
Så det blev TPB i alla övningar :)  

Sedan blev det 45 min på trampmaskin hemma framför tv:n.

Sänger in en motivations-bild på "Bruttan som har ALLT"!!!

Se o njut


See ya!

Kommentarer
Postat av: emelie

hello, gillar din blogg! försöker också fixa till formen inför sommaren och undrar om du kan skriva vad du äter en vanlig dag (inte ätardag). skulle va kul med lite inspiration.

2010-04-24 @ 16:25:39
Postat av: Nina

Tjenare bruttan!

Kul att du hittat hit! :)

Ska självklart göra ett inlägg om vad jag äter på din begäran. Ska försöka fixa det i veckan. Ha det bäst o kör hårt på gymmet nu!

Kram kram

2010-04-27 @ 07:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0