Aj aj aj!

Gjorde ett försök att träna med låsningen i ryggen.
Men i vadpressen med 85kg på axlarna så trycktes
hela ryggraden ihop o det gjorde djävulskt ont!!!

Jag gick vidare till magmaskin o försökte även där.
Men det bara högg i ryggen när jag tog i.
Grrrrr!!!!!
Till slut gav jag upp o ställde mig på trampmaskin i
60 min med dessa grabbar framför mig:

Därefter la jag mig i massagesängen o deppade:

Alla medlemmar har fri tillgång till denna sköna massagesäng
där varma vattenstrålar masserar ryggen i 15 min.
Jätte skönt!

När jag kom hem gjorde jag en ungspannkaka.
Detta hade jag i:
*Ägg
*Äggvitor
*Fullkorns + grahamsmjöl
*Bakepro (protein)
*Minimjölk
*Vaniljprotein
*Äpple
*Kanel
*Sötningmedel

Innan gräddning:

Färdig!


Denna kommer jag servera tillsammans med:
+
Blandning av vanilj o lätt kesella!

MMMmmmm....

Hoppas ryggen blir bra snart.
Vill ju träna!!!

Natt natt...


Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

Stackar'n! Hoppas du blir bättre snart tjejen

2010-08-26 @ 08:27:02
URL: http://candydarling.shapemeup.se/
Postat av: Elin

Aj aj! Stackars dig! Krya på dig vännen! Om du är intresserad får du gärna följa med mig på lite roliga gruppträningspass på Hälsoteamet i höst. Man kan betala per gång eller köpa 10-kort. Tänkte om du vill ha lite ombyte av miljö och träning och så får ju jag sällskap.... ;)

Jag kommer gå på följande:

Zumba, Ett dansinspirerande pass som passar alla. Funktioner som tränas är framför allt kondition, koordination & rörlighet.



Pilates



Flowin, Ett nytt helsvenskt träningsredskap och träningskoncept utvecklat Av personer med förflutet inom svensk friidrott på elitnivå. Flowin ger dig multifunktionell komplett styrketräning med betoning Överlägsen coreträning,som levererar riktiga resultat. Träningen är lämplig för alla åldrar och med hjälp av olika stödpunkter kan nybörjare och vältränade individer träna tillsammans. Vi har även lätt pass där tempot är något lägre och rörelserna mer individ anpassade.



och Spinning.

2010-08-26 @ 08:45:28
Postat av: Anna Söderberg

Hej Nina!

Jag testade att göra en gröt i morse som liknar din. Men jag undrar: har du ingen mjölk till? Jag kunde fan inte äta utan det :/ Tips tack! :)

Kram Anna

2010-08-26 @ 08:51:56
URL: http://annieboten.blogg.se/
Postat av: Nina

Candy: det hoppas jag me :( Vill ju bygga mer kött på denna kropp ;)



Elin: Det låter kul! Skulle ju behöva lite ny inspiration. Ska bara kolla vilka tider passen är. Slutar ju sent nästan varje dag. Men ska absolut kolla! Kram



Anna: ha ha! Ha mini/lättmjölk i om du vill. Men jag häller i vatten när gröten e klar (ca 1 1/2 dl) så att det blir lagom löst.

Men några dec minimjölk ger ju inte så många kalorier så kör på det du! Kram på dig!

2010-08-26 @ 14:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0