Dagens träningspass firades med...


Våfflor på Färjargåden med:

Vicky, syrrans unge.
Sedan tog vi en cykeltur längst strömmen:


Armpasset idag gick faktiskt skit bra!
Jag var ledig idag så jag kunde ta mig en sovmorgon
o "ladda mina batterier" ordentligt. Och det gjorde susen:)
Pigg o glad pumpade jag bicepscurlen med 16 kg hantlarna o
klarade flera än förra veckan :)
Även i de andra övningarna hade jag massor energi!
Lika glad som Paulin N var jag efter passet...

...men tyvärr inte riktigt lika muskulös!
;)
Passet bestod av:
* Bic curl med hantlar - 4 set
* Bic curl i max rac med stång - 4 set
* Triceps stående med rep ö huvudet - 4set
* Triceps pushdowns med stång - 4 set
* Magmaskin - 6 set
* Mage stående på knä med rep - 2 set
* Mage crunches på pilatesboll - 2 set

Så efter passet åt jag en våffla med gott samvete.
Hi hi hi....

Tjollahopp!


Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

I hennes nuvarande dagsform har du nog mer muskelmassa än henne.. har du sett bilderna?

Tack för ett bra pass =) synd att jag inte hörde när du ringde på em, Teddy hade nog uppskattat ert besök. KRAAAMMMMM / bloggovitch

2010-08-16 @ 19:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0