FÖDELSEDAGSMIDDAG!

Ja igår kväll var det äntligen dax att fira
födelsedagsbarnet Nora som fyllt år.
Så jag klämde ihop mina styrkepass denna vecka så
jag kunde få en extra kväll ledigt från gymmet.

Vi kämpade länge med denna paketinslagning:

Bärhjälp:

Surprice!

Vad var det i paketet då....?
En cykel så hon kan trampa o hälsa på mig lite oftare...;)


Det serverades RIKTIG thaimat såklart till oss "thaifan".
Och det var SUPER GOTT som alltid när Nora står vid spisen!
Fläskfilésallad a la thai o kycklingwook med cashewnötter o ris mumsade vi på.
MMMmmm....

(Lånade bilder)

O så fick jag med en matlåda till jobbet idag:)

Tack Nora o Victor för en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Linnea

GUD vilken fin cykel!!!! perfekt present =)) maten ser riktigt god ut :-P Nu kan polla cykla till maxi när hon ska jobba hos oss också :-)) Grattis till pollan!

ps. så snygg du va på den översta bilden :-P hotgirl :-P ds

2010-08-08 @ 20:39:35
Postat av: Nina

Linnea: Jag hoppas hon gillar den. Jag sa åt henne att provcykla lite, annars får sälja den vidare.

Maten var SKIT GOD o visst e jag het ;)

2010-08-09 @ 13:34:55
URL: http://ninatraining.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0