HELGENS PÅHITT:

I Lördags var vi hos Nora o Victor på
en "hej då-fest". Victor åker till USA för
att plugga i 4 månader så vi ville fira detta...ha ha ha!
Emma o jag hade köpt lite svenska pressenter som han kan
ta med sig:

Knäckebröd, sill, kaviar, pripsblå o godis.
Sedan blev det charader o fest till midnatt då jag
o T lämnade partypinglorna när de skulle dra vidare.

Emma hade mystofflor o jag trippade på högklackat:

Vi fick besök av världens mysigaste vovve:

Emma o Martin in action vid charader:

Grabbarna försöker gissa förbrilt:

Jag o Nora on the dancefloor:


På söndagen blev det bio med Millan o Danne.
Vi såg:


En riktigt bra o intressant film. Lite svår att förstå
i början, men sedan när "poletten trillade ner" blev
det lättare att hänga med o filmen blev bättre.
Jag ger 4 st hantlar

av 5 möjliga...hi hi!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0