Knak, knak, brak!!!

Helvete vad ont i ryggen jag har!!!

Kunde inte sova en blund inatt då det högg som en
kniv i ryggen vid varje andetag som jag tog.
Och inte nog med det så när jag låg där i sängen o försökte
få lite vila så hör jag kl 04:00:
PPPIIIIIPPP!!!!
PIIIIIIPPP!!!!
PIIIIIIPPPPPPP!!!!!
Brandvarnaren går igång så det bara ekar i sovrummet.
AAAAAAAAAA!!!!
Ingen eld i lägenheten utan bara batterierna som var slut...
På jobbet hade jag sååååå jäkla ont att jag såg stjärnor.

Men sedan på eftermiddagen kom min räddning.
Snälla naprapaten David var snäll o stannade
kvar på sitt jobb när han slutat för att knäcka min rygg.
Och f**n vad det knakade. Överallt! Nacke, rygg, höfter,
insida lår m.m. Det värsta släppte så jag nu kan andas normalt,men
så fort jag böjer ryggen hugger det. Så det blir en omgång till nästa v.
Men det värsta var att jag inte får träna!!!
Hos naprapaten:
- Kan jag träna i kväll nu då?
- Tyvärr inte...
- Kan jag inte få stå på trampmaskin en timme då?
- Nej du måste vila.
- Men lite jogging så cirulationen kommer igång?
-NEJ!!!
- Snälla då?
- Vill du bli bra så låter du bli!
- Grrrr...okey då...
Så det var bara att gå hem med träningsväskan o lyda :(



Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

Neeeeee stackars polla!!! Du MÅSTE vara rädd om dig!! Trist att inte kunna träna.. vilket straff. hur länge måste du vila? Krya på dig med din rygg Turkram till dig!

2010-08-26 @ 21:34:53
Postat av: Sirpa Felhendler

Japp sån e han. Taskigt att inte få träna, inte ens liite;-) Du får öva på det berömda tålamodet. Tålamod=mod att tåla väntan...

Hoppas du snart mår bättre - inte kul att ha ont!

2010-08-26 @ 22:25:40
URL: http://sirpaspringerigen.blogspot.se
Postat av: Anna

:) imorse hade jag kanel i men jag hade ingen kardemumma hemma, måste köpa idag. Det var mycket godare :) Mer tips på nyttiga saker att stoppa i sig tack! Har visst gått upp ett par jävliga kilon i sommar :/

2010-08-27 @ 07:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0