KOMPLIMANG SÅ IN UT ATT F**N!

Idag när jag hängde o dinglade i chinsräcket så
kommer en söt "pingla" fram till mig o säger.
- Måste bara få säga: FAAN VAD SNYGG DU ÄR!!!
Jag blev alldeles chockad men väldigt väldigt glad.
Det enda jag lyckades stamma fram samtidigt som jag rodnade var:
-Tack...vad snäll du är....
Tjejen sa flera gånger att jag var jäkligt snygg o berömde mig
för mina resultat.
Det var nog första gången som jag kunde ta åt mig komplimanger
ordentligt. För det kändes verkligen som att hon menade det när
hon vågade gå fram till mig som hon inte känner o berätta vad hon tycker.
Tack snälla du för dom fina orden...det värmer ;)






Kommentarer
Postat av: Emma B

Du är ju det också!!! Skitsnygg!! Glöm inte bort det och sug åt dej!!!

2010-08-18 @ 22:33:15
Postat av: Millan

Du är ju skitsnygg! Sträck på dig och sug åt dig komplimangerna!!!

Puss

2010-08-18 @ 23:25:41
URL: http://millansandberg.blogspot.com
Postat av: Nina

Emma o Millan: TACK SNÄLLA BRUTTOR! Ja den komplimangen lever jag på i en hel månad tror jag...;)

2010-08-19 @ 13:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0