MAN GÖR SÅ GOTT DET GÅR!

Som sagt var ju gymmet stängt idag så
det fick bli träning hemma istället.
"Surt sa räven..."
Jag drog först av mig mina styrketräningskläder o
hoppade i min jogging-outfit istället. Men precis när jag
började springa så kom regnet.
SUCK! Igen...
Det var bara att gå in, hade inte tid att bli dygnsur, för att sedan
styla håret m.m. innan jag skulle jobba.
Så denna kom till andvändning:



Sedan var det mage som skulle tränas. Fram med pilatesbollen
o sen körde jag 1 2 3 4 5 6 20 21 22...30
Näää, f**n det e ju för lätt med bara kroppsvikten.
Så vad fasiken gör jag nu då? Hantlarna e ju låååångt
in i förrådet så det var ju bara att glömma dom.
Fram med en ny proteinburk på 2,5 kg. Satt den bakom nacken
och sen körde jag igen.
Perfekt!
Orkade mellan 12-16 repetioner.
Samtidigt såg jag på nyhetsmorgon o hade en kaffekopp
brevid mig som jag pimplade :)



Det blev ca 12 set, både raka o sneda crunches..

Så det löste sig till slut...

Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

Hahahahah!!! perfekt ju! träning i kväll? KRAAAAMMM

2010-08-05 @ 12:23:19
Postat av: Nina

Japp idag blir det gymmet kl 19:15. Ses!

2010-08-05 @ 16:38:18
Postat av: SuperSHEro

perfekt! Önskar jag inte hade hemmet fullt av folk, känner också för träning!

2010-08-05 @ 21:52:58
URL: http://supershero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0