NY VECKA...

..nya hårda tag på gymmet!
Idag var det biceps o triceps som fick sig stryk.

Kanske inte lika mycket stryk som dessa
grabbar fick, men nästan...
Jag hade bra med energi så jag ökade lite i vikter.
Jiiippiii!
Idag körde jag bic.curl med mina 15,5 kg hantlar som
jag har saknat sååååå! Men jag kan inte påstå att jag
körde strikta repitioner.... ;)

Övningar idag blev:

* Bic.curl med hantlar - 4 set
* Bic.curl med fri stång - 6 set
* Triceps rep över huvudet stående - 5 set
* Triceps push downs med stång - 5 set

Bilder från idag:




Ses snart!

Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

Duktig du är tjejen! körde också bisse & trisse idag!

2010-08-02 @ 19:33:16
URL: http://candydarling.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0