...pip....pip....pip....

....dööööööööö......
Ja så kändes det igår. Var sååå otroligt seg.

Tänkte åka hem efter jobbet o skita i att träna men efter
en koffeintablett o preworkout drink så fick jag
ett litet hopp om att klara träningspasset.
Väl på gymmet köre jag 1 set biceps o allt var
sååååå himla jobbigt. Tänkte gå hem igen.
Men sedan fick jag lite adrenalin när jag blev förbannad
o tänkte att nu JÄVLAR MÅSTE JAG BYGGA!!!

Så det blev ett armpass till slut. Låååånga pausar
mellan seten, men vikterna o repetionerna var bra.

Sedan cyklade jag hem o kröp ner oi sängen kl 21:00!!!
Herre gud, när kom man i säng så tidigt senast.....?
Såg på en film o slappade till 23:00 o sedan fick
jag min skönhetssömn...
ZZZzzz.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0