TITTA O NJUT...

Här kommer inspiration i form
av självaste Pauline Nordin:



Vilken brutta!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

:-P

2010-08-17 @ 18:38:35
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

förjäkla fräsch brud faktiskt

2010-08-17 @ 18:42:19
URL: http://candydarling.shapemeup.se/
Postat av: Maria J

Hmm.. Ja, de musklerna skulle jag inte tacka nej till.. Grymt!!!!! =)

2010-08-17 @ 18:48:24
Postat av: J

Grym donna, den där Pauline.. Men kommentaren i slutet? Dont f... e hon nunna elle? ahh kanske omvänd psykologi..haha ;-)

Kör hårt med träningen N, erbjudandet om en rejäl fight uppe på Nordic ligger kvar..men hittils är det någon som inte vågat.. chicken.

2010-08-18 @ 12:59:23
Postat av: Misen

Snygg, grym och grov tjej som har allt det kvinnliga kvar. En ibland svår kombination:D

2010-08-18 @ 13:01:05
Postat av: Jennifer

Åh Nina jag älskar Pauline :) Hon är min superhjälte som ska rädda mig från otäcka saker :) Kul att du tog med henne här :)



Fantastisk blogg du har :)



Kram Jennifer & Tyzon

2010-08-18 @ 20:24:47
Postat av: Nina

Linnea: tänkte på dig när jag laddade ner videon. Hon var/är ju din favorit ;)



Candy: ja jäklar vad hon har grym kropp!



Maria: det e bara att kämpa på! Snart e vi där bruttan ;)



J: ha ha! Du e lika seriös som vanligt! En fight/träningspass innan du slutar ska det bli! Men du fegar ju ur o drar till grannlandet hela tiden...



Misen: ja det e ju en svår balansgång. Man vill ju inte se ut som en testoman men inte heller som en tunn vilsen orienterare i kroppen ;)



Jennifer: ja det e bra att ha en förebild så man lättare kan sträva efter sina mål. Kul att du gillar min blogg! Blir så glad när jag hör det :)

Hälsa min favvo kille = Tyzon



2010-08-19 @ 13:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0