TREVLIG HELG!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grymma bilder! :) Kul att ha kvar och kolla på när motivationen och alla annat känns trist. Du ska vara stolt över det 30 veckors "jobb" du gick igenom! Ha en bra dag kram

2010-08-28 @ 12:25:57
URL: http://metrobloggen.se/emelieullberg
Postat av: Mr T

ÅÅhhhh vilken pudding! GRRrrrr :P

2010-08-28 @ 14:24:05
URL: http://www.perfecttraining.se
Postat av: Linnea Larsson

Har sagt det, men jag säger det igen.. FYYYYYYY F****NNN vad snygg du är!! Så himla COOOLLLT!!! COOLASTE jag har sett :-P :-P :-P

2010-08-28 @ 16:25:16
Postat av: Sandra

Så j*vla snyggt Nina : )

Hoppas på att vara i liknande form när lucia närmar sig : ) Kommer i så fall vara mer än stolt av mitt slit, hihi! Tack för tipset om klänningen föresten, har dock inte hittat den än men jag ger inte upp ; )

2010-08-29 @ 16:38:36
URL: http://sandberggoesfit.blogspot.com
Postat av: Linnea Larsson

Emelie har så rätt, man blir GRYMT motiverad!!

2010-08-29 @ 20:36:22
Postat av: Nina

Emelie: Ja dessa bilder ska sparas o blädras i då jag börjar bli slö! Ha ha! Tack för komplimangen! :) O jag är stolt men nästa gång ska jag vara grymmare; biffigare o hårdare... ;)



Mr T: Jag e DIN pudding!



Linnea: Du e ju bara för go´! Pöss! :)



Sandra: Tack snälla du! :)Du kommer ju vara grym på scenen på Lucia!!! Ja det e ett slitigt jobb men det e en lärorikt utmaning som du kommer vara stolt över! Man växer som person när man klarat målet!

Kör hårt nu! Kram



2010-08-29 @ 22:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0