UPP O HOPPA!

Känner mig fortfarande nyvaken fast frukosten
landade i min mage för 30 min sen.
Undrar fortfarande vad jag gett mig in på!


Jag ska köra ett styrkepass på morgonkvisten idag,
innan jobbet. Detta för att jag ska på SPA-party ikväll o
jag vill inte missa onsdags passet.
Hoppas havregrynsgröten hinner ge mig energi tills det e dax...

Igår tränade jag rygg o baksida axlar.
Första setet på chins blev nästan 12 st!
PB är 12 så jag är nästan ifatt på mina gamla repetioner
och vikter :)


Övningar igår blev:

* Chins
* Seated row

* Latsdrag med roddhantag

* Baksida axlar stående i cablecrossen

* Omvänd Pec dec


Nu blir det att ta sig till gymmet o pumpa upp
vader o mage!

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

Härligt polla! tänk vad snabbt du och din kropp återhämtar sig! nu är du ju redan till baka där du var! coolt med chins, vill också kunna det :-P

2010-08-04 @ 18:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0