En super glad...

Tobbe som hamnade på en 5:e plats!!!!

'
Faan vad bra med tanke på årets startfält!!!
Och så skilljde det bara 9 poäng till 4:e och 3:e plats
som båda hade 57 poäng o Tobbe 66 poäng!

Och ÄNTLIGEN säger vi till våran kompis, "den eviga 2:an" i
flera år: Jimmy Davidsson som tog hem hela skiten!!!
Faan vad stolt jag är över mina grabbar :)

Nu är det godis som gäller!
Vi har precis checkat in i mini-sviten, skumpan är
öppnad o snart drar vi till Hard rock café för att fira :)

Ha en underbar kväll för det ska vi ha!


Kommentarer
Postat av: emelie

grattis!!!! fira ordentligt det är ni värda!! :)

2010-12-12 @ 21:19:59
Postat av: Nina

Tobbe hälsar o tackar :) Och vi har firat kan jag lova...Det värsta är att jag hakar på Tobbes frosseri så jag kommer ju oxå gå upp ett antal kg Ha ha! Kram

2010-12-13 @ 10:52:36
Postat av: Linnea

GRTTIS!!!!! Så himla kul att Jimmy kom 1:a!! Vilka superkillar!!! Hälsa dem och gratta!!

2010-12-14 @ 10:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0