Stressigt värre!

Julen är här o det innebär
FULLT ÖS MEDVETSLÖS!!!


December månad är alltid kaotisk för min del.
Först var det jobb 10 dagar i streck (åker hemmifrån ca 9 o
kommer hem 21) sedan 3 fullspäckade dagar i Göteborg med
få timmars sömn o därefter jobb 10 dagar i steck igen!
Direkt efter sista arbetsdagen väntas julafton med
att fira jul på 3 ställen och direkt efter börjar rean på
jobbet o alla byten o återköp av julklappar!
Och sedan den stora rean i början av januari...
AAAAAAAAaaaaaaa!!!!!
Blir jag inte utbränd efter denna vinter lär jag
aldrig bli det...


Så därför har jag inte haft tid att blogga på sistonde.
Men snart kommer det bli bättre.

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Pollan

Då är vi två :-P men jag och marcus ska ta det lugnt på julafton, ska va hos höna och pappa peter (jobbar ju även på julafton.. ) sen ska vi till marcus mamma på juldan sen FLYTTAR VIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-20 @ 23:23:19
Postat av: Elin

Låter lite väl stressigt det där, ta hand om dig vännen och kom ihåg att den viktigaste personen i ditt liv är DU :) Önskar dig och Tobbe en fin jul! Kram

2010-12-21 @ 10:26:12
Postat av: Nina

Pollan: Ja, du har det ju inte så lungt du heller!Ja visst ja, ni flyttar ju snart. :) Kul! Ska bli spännande o se allt nytt. Kram



Elin: Om jag känner dig rätt ligger väl du inte heller på lat sidan ;) Tur att Tobbes deff är över för nu får han stå för jul/nyårs städningen där hemma iallafall ;)Ta hand om er me! Och GOD JUL!Kram

2010-12-21 @ 13:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0