I DID IT!!!


Innan frukost så svepte jag mina BCAA o  snörade på mig mina joggingskor.


Sedan sprang jag 1 JÄVLA MIL!!!

TJOOOOHOOOO!!!
FAAN VAD JAG ÄR BRA!!!

Fick ett ryck igår kväll att jag ville utmana mig själv för att se om jag skulle pallla trycket
samt att se om jag kunde krossa T tid.
Han sprang 1 mil igår för första gången på flera år.
O DET GJORDE JAG!

Det kändes som om jag vunnit första pris när jag kommit i mål :)
Svettigt var det:


Det var första gången i hela mitt liv som jag srungit 1 mil.
O jag tror faan i mig att det tar ett tag innan jag gör det igen...
Ha ha ha ha!

Tiden kanske inte var den bästa.
Men jag klarade hela rundan utan stopp


Resultat:
Sträcka: 1 mil
Tid: 50 min o 48 sek
Medeltakt: 5.04 min/km
Medelpuls: 135 (pulsen i klockan var efteråt)

Nu e det dax att åka o jobba o sedan väntar ett benpass ikväll.
Undrar hur det benpasset kommer gå efter dagens löprunda...



SEE YA!

Kommentarer
Postat av: Mr T

Du är grym baby!

2010-06-07 @ 12:57:47
URL: http://www.perfecttraining.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0