30 STORA ROSOR...

-för 30 hårda veckor som du kämpat!


Det var vad min älskling sa efter fotningen när han kom
hem med ett fång med fina rosor.
Jag hade ingen aning om att det var 30 veckor, visste att det var
över 1/2 år men inte exakt.
Men det hade min "Babe" stenkoll på ;)

TACK ÄLSKLING FÖR ATT DU STOD UT!
ÄLSKAR DIG!!!


Vill även säga TUSEN TACK till ALLA vänner som
peppat mig o gett mig fina komentarer hela vägen
på min resa!
Ni vet vilka ni är!
Och även tack till ALLA som följer min blogg o
gett mig beröm! Det värmer...


Nu mot nya utmaningar....

KRAM PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: CANDY

bra jobbat tjejen, du har alla anledningar att vara stolt över dig själv

2010-07-01 @ 06:58:53
URL: http://caandydarling.blogg.se/
Postat av: Linnea Larsson

Det ser jag fram emot!!!!!

2010-07-01 @ 23:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0