Blev det något PB då?

Klart det blev!
Och hela 3 st oxå

Gårdagens pass

Dips
+ 15 kg - 8 st  PB!
+ 15 kg - 6 st

Dipsmaskin
95 kg - 17 st   PB!
+ 4 set

Triceps hantlar bakom huvudet
9 x 2 kg - 2 set

Biceps-curl
16 kg - 5 set

Pull-ups
12 st  PB!
+ 4 set

Bilder från träningen.
Nu ser man skåran mellan bröstmusklerna
tydligt :)



Filmbevis kommer ikväll på dipsen ;)

Därefter cyklade jag hem 4 km i racerfart.
När jag stod o hällde i mig sista klunken av gainern
hör jag en röst från hallen
- Ska vi ut o springa några km?
-JA!!!
Så jag hoppade i mina joggingskor med gainern i halsen i hopp om
att den inte skulle komma upp igen :) Man får väl passa på
när man blir erbjuden en jogging polare.
Det blev hela 5 km i solnedgången o hela 17 grader i luften.
Såååå härligt!



Så här såg vi ut efteråt

så heta....
NOT!

Ha en toppen dag!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Misen

Imponerande Nina! Du har fått grymma resultat.

You go girl!!!

2010-06-02 @ 12:39:23
Postat av: Linnea Larsson

VILKEN HYLLA!!!!! ;-P

Har jätte skön träningsvärk i roberna i dag =)måste vara från den där övningen i fittrummet! LÖV IT

2010-06-02 @ 21:16:12
Postat av: Nina

Misen: Tack snälla bruttan! Det värmer att få en komplimang :) Kram på dig



Linnea: Jag har oxå träningsvärk! Skönt! Hoppas att vi slipper idioten med korta shortsen som särade framför oss nästa gång! ;)

2010-06-02 @ 21:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0