Höll han vad han lova...



Japp, han gjorde det.
Det enda jag bad om till min romantiska middag var
kavaj o inget mera. O det fick jag ju :)
Ha ha ha!

Även jag klädde upp mig med högklackat o förkläde vid spisen




Vad serverade jag då till min älskling?
Jo hans favoriter:

Oxfilé
Potatisgratäng
Beasås
Amerikansk grillsås
Stekt bacon med broccoli
Hallomi


Efter huvudrätten var vi sååå mätta att vi var tvugna att
gå ett varv i kvällssolen för att orka med efterrätten


Jag höll på att spricka redan här.
Men sen blev det:

Varm banan med daim o chokladsås
Vaniljglass
o  äppelkaka


Fy fasiken vad vi låg o kved i soffan sen.
Jag trodde bokstavligt att magen skulle spricka!
Så löprundan i morse behövdes verkligen efter denna middag...

Men jag fick högsta betyg av min babe så
jag lyckades som kock denna kväll.



Tack o hej - vilken kocktjej!
;)

Kommentarer
Postat av: Elin

HEHE!Härlig outfit!! ;)

2010-06-07 @ 19:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0