HUR GÅR DET DÅ?...


De senaste dagarna har jag ju druckit 8 l vatten o saltat utav bara f**n.
Detta var ju för att salt minskar hormonet aldosteron som håller kvar natrium i kroppen.
När jag sen slutade salta o det inte längre fanns något hormon som höll kvar salt i kroppen så
minskar saltnivåerna dramatiskt.
O när det inte finns något salt kvar i kroppen kan man inte binda någon vätska.
Vilket gör att man ser "hårdare"ut.
Men i början kommer man se "ploffsig" ut av allt vatten man dricker o salt.
Så på midsommaraftonen var jag INTE i mitt livsform.

Ådrorna på underarmarna, övre magen o ribborna på axlarna var nästan helt borta,
jag var "vattnig" o hade gått upp på vågen.
Men igår när jag slutade med saltet så börjar ådrorna komma tillbaks o
vikten går neråt igen.

"Ådran Max" på armen o axeln e tillbaka o
även på latsen:


Idag ska jag strypa vattnet för att bli "torr" i kroppen.
Så från o med NU får jag INTE dricka något!



Form-check kommer jag lägga upp ikväll...
om den e bra vill säga..

Nu ut i solen en stund för att njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0