Romantisk middag

Ikväll e det jag som ska vara kock för en kväll.
Jag o min älskling har hela 5 tim kvalitetstid för oss själva.
VA!!!???Säger väl alla som känner oss.
What´s happening????


Vi e ju alltid uppbokade upp över öronen på helgerna.
Men inte denna lördag :)
Så i onsdags skickade jag ett sms till T som löd så här:

Jag: Lördag kl 19:30 serveras det en romatisk middag på Rambogatan!
Be there...

T:   Ååååh... vad e det för klädsel då?

Jag: Kavaj o ingen underdel, tack!

T: Ska bli ;)

Så vi får väl se om han håller de han lovar...

Jag handlade alla råvaror redan i veckan så jag fick

gömma det i kylen så länge i "hemliga facket"



Men denna 1,2 kg "klump" kunde jag ju inte riktigt gömma

Så han vet iallafall att det blir oxfilé.
Men det finns ju 1000 olika recept med denna filé så han
vet ju inte mycket igentligen ;)

Nu e det dax för mästerkocken att ställa sig vid spisen!
Resultatet visar jag senare...

Tjollahopp


Kommentarer
Postat av: Nora

Åååååh pullan!!! Vad mysigt!!! Jag själv har inte sett min andra hälft på hela helgen och därmed inte någon kvalitetstid. Tack för kuvertet. Den utnyttjades med omsorg:)

2010-06-06 @ 13:09:36
URL: http://blacknblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0