VÄRLDENS BÄSTA SVÄRFAR!!!

Idag fick jag dessa av "pappa Haz":

Har länge gått o sneglat på nya löpardojjor men
kännt att jag inte riktigt har råd att lägga 1000kr på detta just nu.
Springer ju bara 2 dagar i veckan men känner att höften
börjar ta stryk då jag inte har tillräckligt bra skor med dämpning.
Men min kära svärfar tycker visst att jag var värd dessa! :)
SÅÅÅÅÅ FINA! O rosa som jag älskar!!!

Har väldigt svårt att ta emot saker o "bara" säga tack som alla vet.
Men eftersom Hasse vägrar att låta mig betala så
ska jag iallafall bjuda ut familjen Carlsson på Grillbuffé på CJ :)
Både som "kompensation" för skorna o allt annat vi fått hjälp med.

Känner mig just nu som Happy feet


Tjollahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0