Vart tog solen vägen?

14 grader o regn e ju inget vi vill ha i juni månad :(
Satte klockan på 07:00 i morse för att gå ut o spela golf men
det hoppade vi över. Först o främst så fick Tobbe inte liv i mig för jag var
så trött o  sen var det inget vidare golfväder.
Det e ju en sommarsport så jag spelar bara  då det e bra väder ;)

Körde ett ryggpass på gymmet idag.
Det blev några övningar som jag inte kört på länge.
Tex Lat pull, enhandsrodd o t-bar, men även det hedliga latsdraget
drog jag oxå i.
Kul med variation i övningar ibland!

Bild från i mars:


Efter som det regnade hela eftermiddagen fick jag
användning av mina fina stövlar:


Kul att gummistövlarna e lite "pimpade" nu för tiden :)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0