Pumpat tuttarna!

Idag var det bröst o axlar som stod på dagens schema. Laddade med en STOR kopp kaffe 20 min innan passet o pre-workouten Demon 30 min innan. Jag blev ju pigg som en "durracell kanin"!!!



Bröstpress lutande:


49 kg - 5 set

Bröstpress sittande:

50 kg - 1 set
45 kg - 4 set

Axellyft åt sidan:

10 kg - 4 set

Axelpress:

12 kg - 2 set
10 kg - 2 set


Trampmaskin - 15 min
Löpband - 15 min


Kan verkligen rekomendera Demon som kosttillskott innan din styrketräning. Den stimulerar muskeltillväxten, ökar uthålligheten o framför allt ger den dig en energikick!
Den kan ge lite stickningar i ansikte o fingrar i början men det går över ganska snart.
Demon innehåller Kreatin så du slipper att komma ihåg att äta Kreatintabletter varje dag o så innehåller den koffein o taurin som gör dig pigg! Drick drinken ca 30-40 min innan din träning o sen e det bara att köra!!




Trots att jag legat rekord lågt med mitt kaloriintag denna vecka så har jag iallafall haft jätte bra med energi i musklerna. Kan kanske bero på att jag vet att jag ska äta en jäkla massa godsaker på Lördag! Har ju så kallade "ätardagar" 1 dag i veckan under min nuvarande diet. Ska börja dra ner på dom oxå snart men inte denna helg...för då åker vi till Stockholm o ska fira påsk med massor med onyttigheter!

Jag o T har bokat in oss på Hotell Anglai där vi bara ska njuta o ha det gött!
Det kommer bli shopping, restaurang besök, "häng" i hotellbaren, mys på rummet, en lååång o god hotellfrukost o ett träningspass på gymmet....
o så påskgodis så klart!


Hotell Anglai


Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0