Grill-afton!

Igår var man äntligen ledig efter 9 dagars jobb i steck.
Phuuu...
På kvällen var det dax för grillafton med några vänner.
Men pga av sjukdom o jobb uteblev 4st,
så det blev endast våra vänner Linnea o Markus som kom.
Men desto mera mat åt oss!
Thi hi!
Det severades:




MMMmmm... vad gott det var.

Jag kan verkligen rekomendera feta ost 3%.
Jätte bra näringsvärden: a´100gr:
Protein: 18gr
Kolhydrater: 0,2gr
Fett: 3gr

Rena proteinbomben ju!

Nu sitter grabbarna i soffan o myser till en film o thaimat
efter träningspasset:


Jag pumpade "brölla" o axlar idag.
Det blev 9 set på varje muskelgrupp.
Hade ingen som passade så jag kunde inte köra bänkpress.
Men jag var full med energi så det blev TPB i 2 övningar :)



Nu ska jag chocka grabbarna med att ta en joggingtur i mörkret.



Hörs imorgon igen !


Kommentarer
Postat av: Linnea Larsson

Blir alltid lika taggad när jag ser dina stora muskler!! :-P

2010-05-14 @ 22:28:19
Postat av: Jimmy Davidsson

Tack för en väldigt trevlig filmkväll =) Känner mig helt slut efter det hårda gympasset men energin fick jag tillbaka så fort jag fick i mig lite thaimat. Och du Nina......nog blev vi överraskade när du tog på dig joggingskorna och gav dig ut i den stjärnklara natten =). kram

2010-05-14 @ 23:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0