Favorit i repris!

Ja efter träningen var det dax att fylla på
musklerna med energi så dom kan växa ;)
Så det blev min berömda tonfiskröra:

3 burkar tonfisk i vatten
1 burk kesella light
1 äpple (fin hackad)
1 gul lök (fin hackad)
Salt o peppar


Häll allt i en bytta o rör om:


En supergod proteinbomb som går att
äta som den är eller på tex ett tunnbröd!
Tycker man om curry går det alldeles utmärkt att
ha i det oxå.
Brukar vara lagom att dela smeten på 3 portioner.
Gott gott!

Träningen gick bra trots att jag nog gäspade
ett tjugotal gånger ;)

Är ju som "Trötter" denna årstid.
Jag körde iallafall igenom rygg o baksida axlar.
Övningarna blev:
Latsdrag
Seated row
Enhands rodd
Pec dec
Drag med rep

Det blir ju nästan samma övningar varje gång.
Varför berättar jag i nästa inlägg.
Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0