OOOooops!

Sitter här med mjölksyra i axlarna från dagen axelpass :)
Det blev bröst o axlar som vilken torsdag som helst.
Igår var det biceps o triceps som jag plågade o jag
har faktiskt träningsvärk i biceps idag.
Härligt!
Men det hände ju en rolig grej på gymet igår.
När jag stod i cabelcrossen o körde enhans curl
med hantag så säger det bara: PAAANG!!!!
Hela hantaget lossnade när magasinet var högst upp
så det blev en jäkla smäll! O det hördes såklart
över HELA gymet så alla stannande upp o tittade på mig...
O det enda som jag fick fram var: OOOooops...
O sen fortsatte jag som ingenting med ett ansikte som
var illrött! Ha ha! Så det kan gå ;)

På lördag är det dax för julbord för min del.
Vi ska åka med MQ till Lövstadslott för att
fylla på våra glykogendepåer....
o fettdepåer ;)

Är ju inget stort fan av fet julmat direkt men
det finns ju goda rätter förutom flottig prinskorv o
sylta.
Min tallrik brukar fyllas med olika sorters sill,
lax, julskinka, omelett, ägg, brysselkål m.m.

Men det bästa av allt är ju julstämmningen!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Linnea

JAG LÄNGTAR!!!!!! det ska bli jättekul imorgon =)Vilken tur att vi alla fick ihop en tid! pax att sitta bredvid dig!!!

2010-11-26 @ 20:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0