Kallt, halt o bäcksvart...

...var det i morse då jag efter mycket tjat följde
med min andra hälft på morgonpromenad.


Fick gå stel som en kärring för att inte trilla omkull o
bryta lårbenshalsen! Så det var ingen direkt
powerwalk idag.

Igår körde jag ett armpass som gav en
jäkla massa mjölksyra o idag träningsvärk.
Jag hade lite lättare vikter o pumpade ur dom stackars
"mucklerna" så det sved utav bara f**n!
En riktig skön känsla faktiskt.
Brukar annars köra tungt o ca 6 reps men nu
blev det upp till 15 reps. Lite kul att variera för
att hålla motivationen uppe :)



Nu e det dax för en natt proteindrink!

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Pollan

Jag gillar också att köra många reps! ÄÄÄÄLskar när det bränner!!! ses på mån!

2010-11-13 @ 13:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0