Det var 7 år sen sist...

o i lördags var det dax igen.
PUMP!!!


Emma har tjatat o tjatat att jag ska följa med henne
o lyfta denna stång i 1 års tid. Så i helgen gav jag med mig.
UPP O HOPPA EN LÖRDAGMORGON KL 9!!!
AAAaaaa!!! Vad faan hände med sovmorgon lixom...?
Proteinpannkakan var vid halsmandlarna o tittade fram
några gånger men jag klarade det :)
Och skit roligt var det oxå!
Men det blir ju en annan sorts träning. Är van att ha 80 kg stången
o köra ca 6reps knäböj. Här blir det mer uthållighetsträning då
man ska ligga på ca 15 reps o direkt köra utfall med lika många reps osv.
Så det blir ju mer mjölksyraträning vilket märktes dagen
efter då "röva" sved!
Ha ha ha!
Det dröjer nog inte 7 år till nästa gång jag pumpar för
det var roligt med annan sorts träning som variation :)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Linda

Heja Nina!! Kul att du gillade passet, hoppas vi ses igen (ps: få med dig millan nästa gång vettja)

Kram Linda

2010-09-22 @ 12:47:44
Postat av: Nina

Hej på dig Linda! :) Ja passet var JÄTTE roligt! Så vet du va...jag var där i går igen!!! Ha ha ha!Så jag har planerat att köra 1 g i veckan för att varva lite med min träning. Tack för att du inspirerade mig ;) Ses!

2010-09-22 @ 13:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0