GODNATT-SAGA

i form av Body eller Mama-tidning?


Det blev läsning i Body innan ögonen föll ihop :)
Behövde få lite motivation till träningen o det räckte ju med
att titta på alla bilder så blev jag taggad!

Men jag blir lika irriterad varje gång då jag läser
vissa spalter om träning o kost då jag inte
alls håller med dom. Inte om man utgår från
den senast faktan o forskningen idag.
Berättar mer ikväll om vad som JAG inte höll
med om.

Jag hoppade över träningen igår o tog en vilodag.
Hade en sådan jäkla träningsvärk i ryggen o armarna sedan
mitt mördarpass i onsdags. Skulle ju köra just armar så det
får bli ikväll istället så dom fick lite vila.

Nu blir det cykling till jobbet i 5 km så man
piggnar till lite ;)
Ciao

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Riktigt bra blogg och kul läsning! Nyfiken på vad du inte håller med om i BODY :)

2011-05-02 @ 14:02:57
URL: http://rebeccajohansson.wordpress.com
Postat av: Nina

Ja just det, det hade jag glömt bort att skriva om! Jag gör det imorgon. Ha en bra dag! :)

2011-05-02 @ 22:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0