Ibland e jag elak...

Förra vecka när jag pumpade mina
armar var jag bara tvungen att stärka mitt ego...
o därmed sänka en annans...
Vad har du gjort nu då undrar ni?
Jo, jag ställde mig o körde bicepscurl lite lungt
med 10 kg hantlarna. Det är ju inte roligt för
egot att köra med lättare vikter nu när man är gravid o
inte kuna köra skiten ur en själv.
Men brevid mig står 2 st  grabbar o tar iiiiiii allt vad dom har
men just samma 10 kg hantlar som jag. Dom står o speglar sig,
spänner o poserar framför spegeln o beundrar sina armar för
fulla muggar. Då får jag en elak ide i mitt huvud....


Dom där grabbarna ska jag sänka ner lite på jorden.
Så jag byter hantlar till 15 kg o ställer mig o pumpar precis brevid dom.
Höggravid med magen i vädret rör jag inte en min o pumar på
som om det vore "pies of cake".
Jag ser att grabbarna kollar på varandra o tänker hur fasiken
HON orkar detta!!! Tokgravid med en mage som är
större än mounteverest!
Dom trodde säkert att ungen skulle "ploppa" ut vilken
sekund som helst ;)
När jag e klar ler jag lite o går därifrån med
ett större självfötroende än på länge...
hi hi...

Nu hoppas jag ju inte att jag knäckte dom utan
tvärtom. När "lilla jag" som är höggravid kan
lyfta 15 kg hantlarna så hoppas jag att jag stärkte deras
ego med att tänka:
Kan hon - så kan jag oxå!!!

Lycka till grabbar!
;)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ha ha, biff-Nina visar vart skåpet ska stå!

2011-04-06 @ 09:20:37
URL: http://marcusblohm.wordpress.com
Postat av: Helena

haha! Jag känner igen det där!! Ibland är det kul att ta i lite extra när man ser att killarna inte är lika starka, man ser hur deras självförtroende sjunker en bit.. ;)



Keep up the good work! :)

Kram Helena

2011-04-06 @ 20:29:53
Postat av: Nina

M: Klart jag gör! ;)

H: Ja, ibland måste man få jäklas lite ;) Ha det så bra! Kram

2011-04-06 @ 20:44:11
Postat av: Lindooow

HAHAHAHAAHAHAHAHAHA! DU ÄR UNDERBAR! men va fan Nina, jag kör på den vikten som kommer efter 10 o då är det aptungt! Du är ju helt otrolig! Men som sagt kan du.. så kan jag =) Löv you min stongamamaseximamalöver! ses på lör =)

2011-04-07 @ 16:37:19
Postat av: Nina

L: Ja det ÄR tungt o jag körde inte det striktaste ska tilläggas ;) Men 12,5kg brukar vara lagom så då kör vi ju på samma. Löv you sexy-bitch ;) Ses imorgon då jag ska supa dig under bordet...mooaaahaaa!!

2011-04-08 @ 14:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0