Som en duracellkanin!

Söndagen var nog den mest effektivaste dagen EVER!

Jag var full med energi från ingenstans o körde på
som om jag gick på något ;)
Dagen började med att vi endast fick ca 4 tim sömn innan
klockan ringde 04:15!!! Upp o hoppa mitt i natten för
att köra ner till Ullared.
-Det här e ju inte normalt!!! säger Tobbe då han
staplar upp i mörkret. Hi hi! Farandes genom stan mötte vi partyprissar
som var påväg hem från efterfesten, medans vi skulle åka
på pensionärsresa. Ha ha! Jag laddade med smothi o kaffe i bilen:


Väl framme var det sådan tur att det var lite folk så vi plockade
upp våran "baby-lista" o satte igång med högt tempo.

Det e ju många kvinnors våta dröm att vara där.
Men ingen av oss gillar ju Ullared så vi ville få det överstökat så
fort vi bara kunde. Efter 3 tim var HELA listan avprickad o
lite till såklart. Så efter lite käk körde vi hemmåt igen.
Phu! Det gick undan!

Väl hemma var det strålade sol o energin fylldes pånytt :)
Det blev en promenad för att skaka loss benen lite.
Därefter fick vi rycket att vi skulle STOR städa utomhus.
Vi tvättade utemöblerna, cyklarna, grillen, rensade rabatten,
skurade altangolvet, balkonen m.m.


Efter 3 tim städ var klockan 21 och där fick det vara nog.
Höggravid som jag är däckade jag i sängen o sov som
en stock hela natten. Konstigt?!

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 02:08:26
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Nina

Hej Jenny! det var min snälla tjejkompis som lyckades skapa en blogg åt mig ;) Ska dock göra om den snart, man tröttnar tyvärr efter ett tag. Tack för att di kikade in :)

2011-05-07 @ 13:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0