UPP O HOPPA!!!

Hela stan ligger o sover medans jag redan
har kört mitt konditionspass.
Det blev jogging/gåing i 45 min innan frullen.
Det var endast jag o hästarna som var vakna som
vanligt. När jag joggade o såg att det fortfarnade var
släkt i varenda hus så tänkte jag:
- Är det mig det e fel på eller är det alla andra...?
Jag får nog säga att det är jag som är lite knäpp som är
ute o joggar höggravid kl 08:00 när det e sovmorgon!
Ha ha ha!
Men jag har ju sååååååååå jäkla svårt att sova när solen
lyser utanför dörren. Det är ju som om den står o skricker på mig:
-Kom igen nu MILF:en ta på dig dojjorna o låt mig få
pigga upp dig! ;)



Skärtorsdagen firade "hönsmamman" (jag alltså) på Olearys med
pullorna från jobbet.
Det blev gott käk, fotboll såklart o godisutdelning från mig:

Klart mina pullor ska ha påskgodis :)

Tjollahopp!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gumman du är inte den enda som är lite knasig,vi var också uppe då! ;)

2011-04-22 @ 12:16:12
Postat av: Nina

Skönt att höra! Visst är det härligt att starta dagen med en morgonpronenad! Älskar det! Kram

2011-04-22 @ 20:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0