Efter tisdagens träning

såg jag ut så här:

Aj aj aj!
Körde enhandsrodd på gymet o tyckte att jag
tog det lungt med endast 15kg hantel.
Men den lilla rackaren räckte för att hela
jäkla bäckenet skulle låsa sig.
Vaknade dagen efter o tittade mig i spegeln
o såg ut som ett S.
Så då ringde jag min ängel i nöden,
David Felhendler.
Och som ALLTID har han akuttid till mig :)
så jag slipper att ha sååååå jäkla ont.



- Oj oj oj, det där ser INTE bra ut! säger han så fort
jag kliver in.
-Men det fixar jag!
Så efter lite knak o brak så var jag rak
som en fura...eller vad det heter :)
Glad o lättat var jag som både kunde jobba, träna
o massera samma dag :)

TACK DAVID!!!

Det är ju så att när man är gravid så
blir skelettet mjukare kring bäcken
o rygg. Så sned belastning är bara att glömma.
Så på gymmet blir det övningar med
jämn belastning i fortsättningen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0