Stressigt värre!

Hela veckan har gått åt till att planera o
fixa saker till min 30-års fest.
Allt från bordplacering, lekar, musik,
vika servetter o stylning till dukningen, handla
vin, mat, efterätt, snacks, fixa skålar,
vaser o blommor m.m.

GHAAAAAAAA!!!
Jag e ju inte hemma förrän 20:00 varje dag så det blir
lite varje kväll, eller rättare sagt varje natt, som man
får fixa o styra med allt.
I onsdags natt höll jag på med servetterna o namnbrickorna
i 1 1/2 timme!!!
Ungefär så här blev det fast andra färger:

Ja, jag vet att jag inte MÅSTE fixa o trixa utan
det går att bara sätta ner sevetten i glaset.
Men jag tycker ju att det är roligt och önskar
bara att jag hade mera tid.
Så denna vecka har jag endast varit på gymet 3 ggr.
Men träningen e ju inget jag behöver prioritera
till 100% nu när jag är gravid o inte kan öka i muskelmassa.
Idag efter jobbet blir det att baka 40 st kladdkake-
bakelser o färga håret :)
Tur att jag har världens bästa
sambo som hjälper mig!
Det känns oxå bättre när jag tänker på att
om ca 1 vecka ligger jag på playan i Dubai
o latar mig!!!!

Nu måste jag spinga o köpa en spritts på min lunch till
att garnera bakelserna med!
Så nu har jag inte tid med er mera ;)
Tjollahopp!


Kommentarer
Postat av: Nora

Tack så mycket för den trevliga festen!!! Lekarna var som vanligt mycket roliga:) Blev lite förvånad över att jag kände dig mer än jag trodde. Det var ju bra! Pöss

2011-02-20 @ 09:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0